Veelgestelde vragen

Maaltijden

Kan iedereen maaltijden bestellen?

Ja, iedereen kan bij ons maaltijden bestellen. Soms komt het er gewoon niet van; drukke dag, te laat thuis, of je bent niet in staat zelf te koken. Voor die momenten zijn er de maaltijden van SWO Arnhem.

Hoe geef ik mijn persoonlijke wensen zoals bijvoorbeeld een dieet door?

Je kunt jouw persoonlijke wensen voor de Vers op maat-maaltijden zoals een dieet, portiegrootte of andere wensen doorgeven via onze consumentenlijn 0 888 – 10 10 10, klantenservice@uwmaaltijd.nl.

Wat is het verschil tussen Vers op maat en Vriesvers menu?

Vriesvers-maaltijden zijn langer houdbaar dan de Vers op maat-maaltijden. Ze worden – net als de Vers op maatmaaltijden – traditioneel bereid, maar daarna direct diepgevroren. Daardoor kan je ze langere tijd in de vriezer bewaren.

Moet ik elke week maaltijden bestellen?

Nee je hoeft niet wekelijks te bestellen.

Wat kost een maaltijd eigenlijk?

Je kunt al maaltijden bestellen vanaf € 4,29 een overzicht van onze prijzen vind je bij assortiment & prijs.
Heb je een Gelre-pas? Dan ontvang je korting op de hoofdmaaltijd.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dit kan telefonisch of via onze webshop maar ook via email of menulijst.

Kan ik ook tijdelijk gebruik maken van het eten van Food Connect?

Het is mogelijk om tijdelijk gebruik te maken van de maaltijdservice.

Hoe kan ik betalen?

Wij werken met een automatische incasso. Hierbij machtig je ons om het door jouw bestede bedrag van jouw rekening af te schrijven.

Kan ik mijn bestelling nog afzeggen?

Dat kan. Je kunt tot 4 werkdagen voor bezorging jouw bestelling kosteloos afzeggen.

Verse boodschappen

Hoe bestel ik de boodschappen?

De boodschappen kan je via een bestellijst bestellen en via onze webwinkel.

Hoeveel boodschappen moet ik bestellen?

Er is geen minimale afname voor de boodschappen. Je bestelt gewoon wat je nodig hebt en de boodschappen worden samen met de maaltijden bezorgd.

Eetwaaier

Wat is een eetwaaier en hoe werkt het?

De eetwaaier hebben wij speciaal voor jou ontwikkeld om je te helpen met het maken van gezonde en bewuste keuzes. De koks van Food Connect koken graag lekker én gezond en we helpen je graag bij het maken van een verantwoorde keuze als het om de maaltijden gaat. Daarom bieden wij je de mogelijkheid om de menukaart in te delen in drie categorieën:
• Smakelijk Gezond
• Gewoon Goed
• Lekker Genieten
In deze indeling gaan we uit van de Richtlijn goede voeding van het Voedingscentrum, een richtlijn met strenge normen voor een verantwoord gebruik van verzadigd vet, suiker en zout. Wil je inzicht in de drie categorieën op de menukaart? Neem dan contact op met ons via 0 888 – 10 10 10

Bewaren & verwarmen

Ik heb geen magnetron?

Wij verkopen of verhuren eenvoudige magnetrons. Voor meer informatie kan je contact opnemen met de klantenservice.

Hoe moet ik mijn maaltijden bewaren?

Wij adviseren de Vers op maat maaltijden te bewaren in een koelkast met een temperatuur lager dan 7 graden. De Vriesverse maaltijden kan je bewaren in de vriezer met een temperatuur lager dan -18.

Hoelang kunnen de maaltijden bewaard worden?

De maaltijd is ten minste houdbaar tot de aangegeven datum op het etiket.

Thuisbezorgd

Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van de plaats waar je woont. Je krijgt bij de eerste bestelling van onze klantenservice te horen wat de vaste bezorg dag/tijd wordt.

Wat moet ik doen als ik onverwacht niet thuis ben?

Neem contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.

Wat zijn de bezorgkosten?

Je betaalt bij ons geen bezorgkosten.